Про нас

Стоматологія SMAGA dental clinic в ЖК "Паркові Озера" надає стоматологічний сервіс високого рівня, пропонує комплексних рішень по лікуванню будь-яких захворювань зубів.

Про нас Про нас

Ми пропонуємо

Пацієнтам клініки надається весь комплекс послуг дентальної медицини: від профілактики до лікування зубів і пародонту, комплексного відбілювання, ендодонтичної терапії, професійної чистки, ортодонтичних маніпуляцій, імплантації та протезування.

Переваги лікування у нас

Кваліфіковані фахівці

У лікарів клініки є всі необхідні ліцензії та сертифікати для роботи з дітьми та дорослими. Дипломовані фахівці нашої клініки уважно ставляться до кожного пацієнта і запропонують всі необхідні методи для усунення зубо-щелепних патологій;

Новітнє обладнання

Клініка оснащена сучасним обладнанням: стоматологічні установки Castellini (Італія), апарат для імплантації Bien Air (Швейцарія), рентген апарат Sirona (Німеччина), стерилізаційне обладнання MELAG (Німеччина), а також аспіраційна система Durr Dental (Німеччина).

Сучасний дизайн

Дизайн клініки розроблений з урахуванням того, що пацієнт повинен отримати естетичне задоволення. Комфортні умови, забезпечують нашим пацієнтам не тільки якісне лікування, але і турботу і уважність.

Стерилізація та дезінфекція

Стерилізація інструментів - один з найважливіших елементів роботи стоматологічної клініки. Наші кабінети відповідають усім санітарно-гігієнічним нормам; весь інструментарій проходить кілька етапів ретельної стерилізації і упаковується в одноразові бокси, які розкриваються на очах у пацієнта; інфекційний контроль для нас завжди стоїть на першому місці. У стерилізації та дезінфекції ми використовуємо тільки якісну продукцію від німецьких виробників Durr Dental, BODE і Orochemie, а також швейцарських компаній Bien Air і OCC.

Широкий спектр послуг

Стоматологічна клініка «SMAGA dental clinic» пропонує комплексні рішення по лікуванню будь-яких захворювань зубів. Ми займаємося різноплановим лікуванням, від професійної гігієни зубів та дитячого лікування до складного протезування.

Зручний графік роботи

Ми працюємо для вас без вихідних з 9:00 до 21:00.

Матеріали та інструменти

Ми використовуємо матеріали та інструменти тільки вищої якості від провідних світових виробників: 3М (США), Kerr (США), VOCO (Німеччина), Ivoclar Vivadent (Ліхтенштейн), SDI (Австралія), Nordiska Dental (Швеція), Edenta (Швейцарія).

Гарантія лікування

Ми несемо відповідальність за якість зубних протезів і пломб, поставлених в нашій клініці, в тому числі, і за якість матеріалів.

Нам довіряють

Головна цінність для нас - довіра пацієнта. Більшість звернень до клініки відбуваються по рекомендації, що говорить про те, що більшість наших пацієнтів залишились задоволені лікванням і рекомендують нас своїм знайомим та близьким.

Вентиляція

Одне з найголовніших переваг нашої клініки - припливно-витяжна вентиляція. Прийшовши до нас Ви не почуєте "стоматологічний" запах, тому що все неприємне та шкідливе повітря витягується назовні в замін на свіже та чисте. Вентиляція забезпечує комфортне перебування пацієнтів в клініці та створює комфортні умови для роботи лікарів.

Залишились запитання?

Напишіть нам повідомлення, та ми із радістю відповімо вам